كاريزما

زائرنا الكريم

يسعدنا ان تكون احد افراد اسرتنا

شاركنا لتصنع عالمك وتمتع معنا بأعلي قدر من الخصوصيه والإحترام المتبادل

وتأكد ان اختيارك لنا هو الإختيار الصحيح


تحياتنا اليك


عيش عالمك .. إصنعه بنفسك

كاريزما .. عيش عالمك .. إصنعه بنفسك .. افلام .. صور .. برامج .. أدب .. شعر .. نثر و خواطر .. أقسام خاصه بالمرأه فقط


    للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    شاطر

    Mr X
    5
    5

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    عدد المساهمات : 106
    نقاط : 5645
    العمر : 34
    الموقع : مصر

    good للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف Mr X في السبت ديسمبر 26, 2009 10:08 pm

    من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

    فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:

    تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

    طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل

    تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم

    تساعد الزوج على صلة الرحم

    لأنه على طول هربان عند أمه


    تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

    لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل

    وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

    فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

    مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

    "وراء كل رجل عظيم إمرأة"


    meerooo
    57
    57

    المنصب الإداري : نائب الرئيس
    المشرفه العامه لوحدات المرأة
    مشرفة قسم حوارات كاريزما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009
    عدد المساهمات : 1469
    نقاط : 8267
    العمر : 31
    الموقع : مصر



    good رد: للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف meerooo في السبت ديسمبر 26, 2009 10:36 pm

    أهو يعني ما جبناش حاجة من عندنا
    وراء كل رجل عظيم إمرأة نكدية
    ههههههههههه
    يعني حتي النكدية هي سبب نجاح الرجل
    عايزين إيه أكتر من كده

    شكرا مستر إكس علي مشاركاتك الطريفة


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Mr.Bl@ck
    32
    32

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/11/2009
    عدد المساهمات : 782
    نقاط : 6043
    العمر : 34
    الموقع : ان شـاء الله عند ربنا قريب

    good رد: للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف Mr.Bl@ck في السبت ديسمبر 26, 2009 11:16 pm

    تساعد الزوج على صلة الرحم

    لأنه على طول هربان عند أمه


    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    جميله جدا يا مستر اكس

    مشاركاتك المتميزه اللى كنت حارمنا منها يارب ما تخلصش

    زيزو

    Mr X
    5
    5

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    عدد المساهمات : 106
    نقاط : 5645
    العمر : 34
    الموقع : مصر

    good رد: للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف Mr X في الأحد ديسمبر 27, 2009 6:45 am

    meerooo كتب:أهو يعني ما جبناش حاجة من عندنا
    وراء كل رجل عظيم إمرأة نكدية
    ههههههههههه
    يعني حتي النكدية هي سبب نجاح الرجل
    عايزين إيه أكتر من كده

    شكرا مستر إكس علي مشاركاتك الطريفة

    طبعا يا ميرو انا مقصدش
    وشكرا ليكي كتييييييييييييير

    Mr X
    5
    5

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    عدد المساهمات : 106
    نقاط : 5645
    العمر : 34
    الموقع : مصر

    good رد: للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف Mr X في الأحد ديسمبر 27, 2009 6:46 am

    Mr.Bl@ck كتب:
    تساعد الزوج على صلة الرحم

    لأنه على طول هربان عند أمه


    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    جميله جدا يا مستر اكس

    مشاركاتك المتميزه اللى كنت حارمنا منها يارب ما تخلصش

    زيزو


    ميرسي ليك مستر بلاك
    وبجد اد ايه انت اللي فعلا مشاركاتك جمييييييله

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7466
    الموقع : مصر

    good رد: للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الأحد ديسمبر 27, 2009 1:17 pm

    بنخليكوا تاخد اجر بذكر الله وصلة الرحم
    في احسن من كدا
    ههههههههه
    شكرا لك

    Rony
    15
    15

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/08/2009
    عدد المساهمات : 354
    نقاط : 5893
    العمر : 30
    الموقع : cairo

    good رد: للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف Rony في الأحد ديسمبر 27, 2009 1:51 pm

    شكرا ليك يا مستر اكس على مشاركتك الجميله بجد كويس
    واكيد انت عرفت ان وراء كل رجل عظيم امراءة نكديه..هههههههههه

    Mr X
    5
    5

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    عدد المساهمات : 106
    نقاط : 5645
    العمر : 34
    الموقع : مصر

    good رد: للزوجة النكدية فوائد كثيرة

    مُساهمة من طرف Mr X في الأحد ديسمبر 27, 2009 9:53 pm

    اكيد يا جماعه وراء كل رجل عظيم امرأه
    وعلي قد ما هو عظيم............اكيد انتوا عارفين
    مع احترامي لكل اخواتي البنات في المنتدي
    طبعا انا مش قصدي انتوا خالص
    انا قصدي البنات التانيييييييييييين

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 04, 2016 10:23 pm