كاريزما

زائرنا الكريم

يسعدنا ان تكون احد افراد اسرتنا

شاركنا لتصنع عالمك وتمتع معنا بأعلي قدر من الخصوصيه والإحترام المتبادل

وتأكد ان اختيارك لنا هو الإختيار الصحيح


تحياتنا اليك


عيش عالمك .. إصنعه بنفسك

كاريزما .. عيش عالمك .. إصنعه بنفسك .. افلام .. صور .. برامج .. أدب .. شعر .. نثر و خواطر .. أقسام خاصه بالمرأه فقط


    تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    شاطر

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7310
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    جديد تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف ayooosh في الجمعة أكتوبر 30, 2009 3:53 pm

    واحد ماشى فى الشارع فقابل واحد تانى شكله مش على بعضه ومستعجل أوى وبيقول:
    لو سمحت من فضلك قلعنى الجاكتة
    فالأولانى قال له:نعم ؟
    فالتانى قال: قلعنى الجاكتة بسرعة
    حاضر....حاضر وراح مقلعه الجاكتة
    لو سمحت بقه قلعنى الكرافتة
    ايه؟
    الكرافتة.....الكرافتة بسرعة
    حاضر حاضر وراح مقلعه الكرافتة وهو مستغرب اوى من الراجل الغريب ده:ها ياسيدى أى خدمة تانية
    آه .معلش فكلى زراير القميص
    لااااا دانت زّودتها أوى ..كده تاخد برد يقلب بنزلة شعبية حادة تاخد أجلك
    من فضلك فكها ....بسرعة أرجوك
    افففففففف... وأدى زراير القميص خلاص فكتها... دا كان يوم ايه المهبب ده، ها أى أوامر تانية؟
    أيوه قلعنى بقه القميص
    ياسيدى عيب مايصحش كده، دا احنا فى الشارع خللى عندك دم ..... لا حول ولا قوة الا بالله
    أرجوك أرجوك بسرعة.....مفيش وقت
    دى وقعت ايه المهببة دى، أنا كان ايه اللى جابنى من الشارع ده... وادى القميص..هااااا..ايه تانى
    ارسملى على ظهرى خطوط بالطول وخطوط بالعرض
    حسبى الله ونعم الوكيل...انت مجنون ياراجل أنت؟؟؟؟
    من فضلك....أرجوك
    رسمتلك زفت بالطول وزفت بالعرض
    رقملى بقه المربعات للى اتكونت على ظهرى بالارقام من 1 الى 40
    ياصبر أيوووووووووب .. بقه أنت معطلنى كل ده علشان تلعبنى سيجا على قفاك؟؟؟
    بسرعة لوسمحت....ارجوك رقمهم ....من فضلك مش قادر
    أدينى رقمتهم
    لو سمحت بقى أهرشلى فى المربع رقم 33


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    WAHHAB
    16
    16

    المنصب الإداري : الرئيس
    المنسق العام للمنتدي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 395
    نقاط : 6426
    العمر : 33
    الموقع : KSA

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف WAHHAB في الجمعة أكتوبر 30, 2009 3:58 pm

    ههههههههههههههه
    اكيد هاخد فيه من مؤبد الي اعدام


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    جسدي علي البرد ليس يقوي ولا علي أهون الحراره
    فكيف يقوي علي نار وقودها الناس والحجارة

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7310
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف ayooosh في الجمعة أكتوبر 30, 2009 4:44 pm

    شكرا لمرورك
    والله يستاهل لانه مستفذ جدا


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    meerooo
    57
    57

    المنصب الإداري : نائب الرئيس
    المشرفه العامه لوحدات المرأة
    مشرفة قسم حوارات كاريزما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009
    عدد المساهمات : 1469
    نقاط : 8281
    العمر : 31
    الموقع : مصر



    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف meerooo في الجمعة أكتوبر 30, 2009 11:23 pm

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    هعلم له من 1 : 40 بس بمشرط او دبوس
    مش عشان حاجة يعني
    بس عشان يعلم عليه للابد
    و يحرم يعملها معايا تاني


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7310
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف ayooosh في السبت أكتوبر 31, 2009 11:22 am

    هههههههه ايه يا ميرو القسوه دى لا انتى اكيد بتهزرى

    بس الصراحه يستاهل


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Amr Salama
    22
    22

    المنصب الإداري : مستشار الرئيس
    المنسق العام للمنتدي
    المشرف العام لمنتديات العلوم والتكنولوجيا
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 07/06/2009
    عدد المساهمات : 529
    نقاط : 6393
    العمر : 34
    الموقع : عالم كاريزما

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف Amr Salama في الأحد نوفمبر 01, 2009 1:11 am

    اده اده الحكايه طلعت هرش فى الاخر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    حلوه ايووش

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7310
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف ayooosh في الأحد نوفمبر 01, 2009 11:43 am

    هههههههههه شوفت بقى مقلتش هتعمل فيه ايه يا عمرو
    وشكرا على مرورك


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    شمس
    9
    9

    المنصب الإداري : مشرفه السينما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 22/05/2009
    عدد المساهمات : 210
    نقاط : 5954
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف شمس في الإثنين نوفمبر 02, 2009 4:37 pm

    انا بأه ههرشلوا في كل المربعات الا المربع 33 مش هقربلوا نهائي
    كده انا ممكن اخليه ينتحر
    هع هع هع
    وعلي رأي المثل ( الغلس فيه اللي اغلس منو )

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7310
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف ayooosh في الإثنين نوفمبر 02, 2009 5:48 pm

    ههههههههه فعلا يا شموس ده اسلم حل
    مرسى حبيبتى على مرورك


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7047
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف صفاء في الأحد ديسمبر 06, 2009 9:22 pm

    هههههههههههههههه
    حلوة اوي يا ايوش
    انا بئة بصراحة مش بعرف اتصرف في المواقف دي
    كل اللي هعمله يا امشي واسيبه
    يا اندهله العسكري

    Mr.Bl@ck
    32
    32

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/11/2009
    عدد المساهمات : 782
    نقاط : 6057
    العمر : 34
    الموقع : ان شـاء الله عند ربنا قريب

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف Mr.Bl@ck في الإثنين ديسمبر 07, 2009 11:32 am

    ???????????????????????????
    ???? ??? ????? ?? ???? ?? ????? ???? ???? ????? ???? ??? ??????? ?? ????? ?? ?????? ???? ?? ????? ?? ???? ?? ?????
    ???? ???? ??? ??? ???? ??? ???? ?????
    ???? ?????
    Keep Going
    Mr.Bl@ck

    meerooo
    57
    57

    المنصب الإداري : نائب الرئيس
    المشرفه العامه لوحدات المرأة
    مشرفة قسم حوارات كاريزما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009
    عدد المساهمات : 1469
    نقاط : 8281
    العمر : 31
    الموقع : مصر



    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف meerooo في الإثنين ديسمبر 07, 2009 6:01 pm

    جدعه يا صفاء مش بتحبى المشاكل اشكرك حبيبتى على المرور


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    devil_hunter
    1
    1

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 13/12/2009
    عدد المساهمات : 4
    نقاط : 5118
    العمر : 27
    الموقع : kuwait

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف devil_hunter في الإثنين ديسمبر 14, 2009 2:15 am

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    ههههههههههههههههههه هرسمله مربعات على الشارع واخليه يرقمهم واحد واحد لغايه لما يبقا مجنون على حق يا اما هوا يجننى يا اما انا اجننه

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7310
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    جديد رد: تعمل اية لوقابلت واحد زى دة فى الشارع

    مُساهمة من طرف ayooosh في الإثنين ديسمبر 14, 2009 10:35 am

    اشكركم على المرور فى صفحتى نورتونى


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 11, 2016 2:13 am