كاريزما

زائرنا الكريم

يسعدنا ان تكون احد افراد اسرتنا

شاركنا لتصنع عالمك وتمتع معنا بأعلي قدر من الخصوصيه والإحترام المتبادل

وتأكد ان اختيارك لنا هو الإختيار الصحيح


تحياتنا اليك


عيش عالمك .. إصنعه بنفسك

كاريزما .. عيش عالمك .. إصنعه بنفسك .. افلام .. صور .. برامج .. أدب .. شعر .. نثر و خواطر .. أقسام خاصه بالمرأه فقط


    صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    شاطر

    meerooo
    57
    57

    المنصب الإداري : نائب الرئيس
    المشرفه العامه لوحدات المرأة
    مشرفة قسم حوارات كاريزما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009
    عدد المساهمات : 1469
    نقاط : 8267
    العمر : 31
    الموقع : مصر



    default صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف meerooo في الجمعة أغسطس 14, 2009 1:44 pm

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    ]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Amr Salama
    22
    22

    المنصب الإداري : مستشار الرئيس
    المنسق العام للمنتدي
    المشرف العام لمنتديات العلوم والتكنولوجيا
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 07/06/2009
    عدد المساهمات : 529
    نقاط : 6379
    العمر : 34
    الموقع : عالم كاريزما

    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف Amr Salama في الجمعة أغسطس 14, 2009 7:48 pm

    كاركاتير يوضح مأساة الموظفين لدى الحكومة وغلاء كل شىء ..

    مش عارف اضحك ولا أزعل بصراحة ياميروو

    شكرا

    meerooo
    57
    57

    المنصب الإداري : نائب الرئيس
    المشرفه العامه لوحدات المرأة
    مشرفة قسم حوارات كاريزما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009
    عدد المساهمات : 1469
    نقاط : 8267
    العمر : 31
    الموقع : مصر



    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف meerooo في السبت أغسطس 15, 2009 10:59 pm

    اه والله علي راي المثل
    هم يبكي وهم يضحك
    بس هنعمل ايه بقي
    هو ده الواقع فعلا


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    Amr Salama
    22
    22

    المنصب الإداري : مستشار الرئيس
    المنسق العام للمنتدي
    المشرف العام لمنتديات العلوم والتكنولوجيا
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 07/06/2009
    عدد المساهمات : 529
    نقاط : 6379
    العمر : 34
    الموقع : عالم كاريزما

    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف Amr Salama في الأحد أغسطس 16, 2009 1:20 am

    على رأى أحمد حلمى ( تيجى معايا نغيير الواقع ) لا تعليق

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7296
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف ayooosh في الخميس أغسطس 20, 2009 2:01 am

    لا تعليق


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    shr0uk
    11
    11

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    عدد المساهمات : 250
    نقاط : 5753
    العمر : 23
    الموقع : tanta


    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف shr0uk في الخميس أغسطس 20, 2009 9:11 pm

    ههههههههههههههههههه والله فعلا دا اللى بيحصل اول ما يزودوا فى المرتبات الاسعارتغلى اوى
    ياللا نعمل اييه بردو مصر هى امى والواحد المفروض ما يقولش حاجه على مامته

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5847
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في الأحد سبتمبر 13, 2009 1:51 am

    كادر المعلمين
    يصرف للمعلمين ولكن على حسب الدرجة
    1: معلم مساعد وهو 50 جنية
    2: المعلم وهو حوالى 110 تقريبا مش فاكر
    3: معلم اول وهو حوالى 270 جنية
    والى رقم 3 يعتبر الزيادة فى الراتب هامشية لان اعلى زيادة هى 270 جنية وطبعا دا مبلغ زهيد بالنسبة للاسعار
    اما بعد ذلك فهى زيادة حقيقة يا جماعه لابد من الانصاف تعالو نشاهد
    4: كبير المعلمين وهو يزيد 150% اى تقريبا حوالى 500 جنية وهذا ينطبق على المديرين والنظار
    5: المعلم الخبير وهو يذيد حوالى 200% وهذا ينطبق على المتابعين والموجهين

    هذه هى حقيقة الكادر
    ولكن المصيبه بقى
    هى ان الانتقال من درجة الى درجة يكون وفقا لامتحان هزلى تجرية الوزارة وطبعا يتحكمون فى النجاح والرسوب على حسب الميزانية
    فطبعا الحكومة لعبتها صح

    فلا نملك الا حسبى الله ونعم الوكيل
    شكرا على الموضوع وسلمت الايادى

    علياء
    7
    7

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 31/05/2009
    عدد المساهمات : 154
    نقاط : 5978
    العمر : 37
    الموقع : kingdom capital

    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف علياء في الأحد سبتمبر 13, 2009 3:16 pm

    مش عارفه اضحك ولا اعيط 
    عندهم حق يطفشوا من البلد
    انا خايفه بعد كده منلاقيش حد بيشتغل في مصر 
    للأسف ده الواقع فعلا

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5766
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: صور ضاحكة جدا / اوع تطلب علاوة من الحكومة

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الأحد سبتمبر 13, 2009 4:46 pm

    دى يا جماعه اسمها سياسة الباب المفتوح ادى الناس اللى هيه عاوزاه وخده من الناحية التانية اضعاف مضاعفه دوله فى شكل اشتراكى داعم للفقراء( عرجاء) بسياسة رأسمالية هابطة.....وشكرا

    شكرا على الموضوع

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 04, 2016 10:21 pm