كاريزما

زائرنا الكريم

يسعدنا ان تكون احد افراد اسرتنا

شاركنا لتصنع عالمك وتمتع معنا بأعلي قدر من الخصوصيه والإحترام المتبادل

وتأكد ان اختيارك لنا هو الإختيار الصحيح


تحياتنا اليك


عيش عالمك .. إصنعه بنفسك

كاريزما .. عيش عالمك .. إصنعه بنفسك .. افلام .. صور .. برامج .. أدب .. شعر .. نثر و خواطر .. أقسام خاصه بالمرأه فقط


    الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    شاطر

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7478
    الموقع : مصر

    default الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الخميس مايو 21, 2009 1:01 am

    حقق الأهلي حامل اللقب فوزا متأخرا بثلاثة أهداف مقابل هدف واحد على طلائع الجيش ليتأجل حسم لقب الدوري المصري الممتاز لكرة القدم لمباراة فاصلة بعد تغلب الاسماعيلي بثلاثة أهداف نظيفة على الترسانة ضمن منافسات الجولة 30 والأخيرة للمسابقة يوم الاربعاء.

    وسجل أحمد فتحي لاعب منتخب مصر الهدف الثاني للاهلي في الوقت المحتسب بدل الضائع ليمنح فريقه الفائز باللقب في المواسم الأربعة الأخيرة التقدم بعد أن كان طلائع الجيش تقدم بهدف في بداية الشوط الثاني عبر أحمد عبد الله قبل أن يدرك محمد أبو تريكة التعادل للاهلي في الدقيقة 65.

    وعزز المهاجم الشاب محمد طلعت انتصار الاهلي بتسجيله الهدف الثالث في الدقيقة الاخيرة من الوقت المحتسب بدل الضائع.

    وفي الاسماعيلية سجل مهاب سعيد ومحمد سليمان (حمص) وعبد الله سعيد ثلاثة أهداف للاسماعيلي ليتغلب على الترسانة الهابط للدرجة الثانية.

    ويتقاسم الأهلي والإسماعيلي صدارة الترتيب برصيد 63 نقطة لكل منهما. وفي ظل تعادل الفريقين في سجل المواجهات المباشرة فان فوزهما يوم الأربعاء يعني أن اللقب سيتحدد عن طريق مباراة فاصلة بين الغريمين للمرة الثالثة في تاريخ المسابقة.

    وتحدد بطل الدوري المصري عن طريق مباراة فاصلة مرتين من قبل في موسم 1990-1991 و1993-1994. وفاز الاسماعيلي في المرة الاولى عندما تغلب 2-صفر على الاهلي بينما خرج الفريق القاهري منتصرا في المرة الثانية بفوزه 4-3 على الاسماعيلي.

    وأعلنت لجنة المسابقات بالاتحاد المصري لكرة القدم في وقت سابق أن اللقاء الفاصل سيقام في 24 مايو آيار الجاري وسيستضيفه على الأرجح استاد المكس الخاص بنادي حرس الحدود بمدينة الاسكندرية الساحلية.

    وقال حسام البدري المدرب المساعد للاهلي لوسائل الاعلام بعد اللقاء "أهنيء اللاعبين على الاداء اليوم.. لكن لا تزال هناك مباراة فاصلة."

    وأضاف الفلسطيني رمزي صالح حارس مرمى الاهلي "انها أغلى ثلاث نقاط لكن أمامنا مباراة فاصلة أمام الاسماعيلي."

    MeGoZ
    3
    3

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 53
    نقاط : 5612

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف MeGoZ في الخميس مايو 21, 2009 1:05 am

    فعلا الاهلى اثبت جدرته فى مبارات اليوم و ان شاء الله يخد الدورى بس الاسماعيل مش خاصم سهل بدره
    ومشكورررررررررررررره جدااااااا على المجهود الرائع

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7478
    الموقع : مصر

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الخميس مايو 21, 2009 1:09 am

    الف مبروك للاهلاويه وعقبال الدوري واي خدمه شكرا لمرورك اخي

    Tiger
    3
    3

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009
    عدد المساهمات : 69
    نقاط : 5608
    العمر : 36
    الموقع : Cairo

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف Tiger في الخميس مايو 21, 2009 4:55 pm

    انشاء الله الزمالك يفوز بالدوري [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7478
    الموقع : مصر

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الخميس مايو 21, 2009 5:22 pm

    هههههههههههه
    شكرا اخي على مرورك
    وان شاء الله اكيد الزمالك هو اللي هيفوز بجدارة

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مايو 22, 2009 1:28 am

    كنت قلقانعلى الأهلى من المباراة دى....بس روح اللعيبة واداؤهم ......طمنى كتير
    وربنا يسهل بمباراة الاسماعيلى
    ان شاء الله الدورى للأهلى

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7478
    الموقع : مصر

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الجمعة مايو 22, 2009 1:09 pm

    شكرا لكم جميعا على المرور
    وان شاء الله اللي هيتعب هو اللي هيفوز بالدوري
    ;)

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مايو 22, 2009 1:14 pm

    ربنا يجازى اللى يتعب خير
    وانشاء الله الدورى للأهلى ......... :pirat:

    MARYOOMA
    20
    20

    المنصب الإداري : مشرفة وحدة الصور
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009
    عدد المساهمات : 489
    نقاط : 6071
    العمر : 20
    الموقع : carizma.own0.com


    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف MARYOOMA في الجمعة مايو 22, 2009 2:31 pm

    ان شاء الله الدورى للاسماعيلى ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
    وان شاء الله الاسماعل\يلى هيتعب ويكسب

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مايو 22, 2009 3:53 pm

    على رأى المثل " القرعة بتتباهى بشعر بنت أختها "
    سورى على اللغة......بس دى الحقيقة
    كل واحد يتباهى بفريقه مش بفريق غير فريقه

    Tiger
    3
    3

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009
    عدد المساهمات : 69
    نقاط : 5608
    العمر : 36
    الموقع : Cairo

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف Tiger في الجمعة مايو 22, 2009 6:47 pm

    البروفيسور كتب:على رأى المثل " القرعة بتتباهى بشعر بنت أختها "
    سورى على اللغة......بس دى الحقيقة
    كل واحد يتباهى بفريقه مش بفريق غير فريقه

    جميل المثل ده ..
    بس سدقني لو الأهلي خارج المنافسه كنتوا بردو هتشجعوا الإسماعيلي عشان الزمالك مياخدش الدوري
    دي طبيعه بشريه .. كلامي غلط ولا ايه يا كبير

    شمس
    9
    9

    المنصب الإداري : مشرفه السينما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 22/05/2009
    عدد المساهمات : 210
    نقاط : 5952
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف شمس في الجمعة مايو 22, 2009 6:51 pm

    أهلي .. أهلي .. أهلي
    هوده الكلام .. مافيش غير الأهلي

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مايو 22, 2009 6:54 pm

    Tiger كتب:
    البروفيسور كتب:على رأى المثل " القرعة بتتباهى بشعر بنت أختها "
    سورى على اللغة......بس دى الحقيقة
    كل واحد يتباهى بفريقه مش بفريق غير فريقه

    جميل المثل ده ..
    بس سدقني لو الأهلي خارج المنافسه كنتوا بردو هتشجعوا الإسماعيلي عشان الزمالك مياخدش الدوري
    دي طبيعه بشريه .. كلامي غلط ولا ايه يا كبير

    نمرة واحد مينفعش الآهلى يكون خارج المنافسة ممكن الزمالك لكن الأهلى شوف انت بقى
    نمرة اتنين ودا الأهم دى مش روح الهلاوية
    نمرة تلاتة اى زملكاوى يتمنى اسرائيل تكسب لو بتلاعب الآهلى ودى ابدا مش روح رياضية
    نمرة اربعة اشمعنه الاسماعيلى اللى بتتحججوا بيه... ما انتوا دايما بتلعبوا قدامه وحش وبتغلبوا والمرة الوحيده اللى لعبتوا فيها حلو اتغلبتوا ....دا كلااااااااااااااااااااام
    شكرا على الرد

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مايو 22, 2009 6:56 pm

    شمس كتب:أهلي .. أهلي .. أهلي
    هوده الكلام .. مافيش غير الأهلي


    أيوه كده يا شمس كنت بدأت احس المنتدى كله زملكاوى وانا لوحدى اللى اهلاوى
    شكرا على المشاركة

    Tiger
    3
    3

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009
    عدد المساهمات : 69
    نقاط : 5608
    العمر : 36
    الموقع : Cairo

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف Tiger في الجمعة مايو 22, 2009 6:59 pm

    ايه يا جماعه .. مافيش زملكاويه ولا ايه :( ...
    طيب .. استنو شويه .. وعلي العموم الإسماعيلي هياخد الدوري .. والزمالك في تقدم والأهلبي بيقع
    يعني الموضوع مسألة وقت

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مايو 22, 2009 7:13 pm

    خللى أملك فى ربنا كبير

    شمس
    9
    9

    المنصب الإداري : مشرفه السينما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 22/05/2009
    عدد المساهمات : 210
    نقاط : 5952
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف شمس في الجمعة مايو 22, 2009 7:24 pm

    Tiger كتب:ايه يا جماعه .. مافيش زملكاويه ولا ايه :( ...
    طيب .. استنو شويه .. وعلي العموم الإسماعيلي هياخد الدوري .. والزمالك في تقدم والأهلبي بيقع
    يعني الموضوع مسألة وقت

    شوف يا أستاذ نمر ..
    الأهلي عمرو ماهيقع مهما حصل .. ممكن مستواه يضعف شويه عشان شايل علي كتافو هم المنتخب والبطولات اللي بيحققها .. واذا كان خسر مره او مرتين دي مش النهايه زي ما انت فاهم ..
    نفسي الزملكاويه يخليهم في نفسهم ويبصوا لفريقهم كويس مش قاعدين بس يستنوا الأهلي يخسر ..
    نفسي اقولك .. جمهور الأهلي شبعان بطولات ومش جعان وعشان كده هوه جمهور محترم وكبير وهيفضل كبير جدا .. وحتي لو خسر كل البطولات الجايه .. بردو هيقف علي رجليه .. عشان الكبلير ديما كبير مهما حصل ..

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مايو 22, 2009 7:34 pm

    شمس كتب:
    Tiger كتب:ايه يا جماعه .. مافيش زملكاويه ولا ايه :( ...
    طيب .. استنو شويه .. وعلي العموم الإسماعيلي هياخد الدوري .. والزمالك في تقدم والأهلبي بيقع
    يعني الموضوع مسألة وقت

    شوف يا أستاذ نمر ..
    الأهلي عمرو ماهيقع مهما حصل .. ممكن مستواه يضعف شويه عشان شايل علي كتافو هم المنتخب والبطولات اللي بيحققها .. واذا كان خسر مره او مرتين دي مش النهايه زي ما انت فاهم ..
    نفسي الزملكاويه يخليهم في نفسهم ويبصوا لفريقهم كويس مش قاعدين بس يستنوا الأهلي يخسر ..
    نفسي اقولك .. جمهور الأهلي شبعان بطولات ومش جعان وعشان كده هوه جمهور محترم وكبير وهيفضل كبير جدا .. وحتي لو خسر كل البطولات الجايه .. بردو هيقف علي رجليه .. عشان الكبلير ديما كبير مهما حصل ..


    شكرا يا شمس على الاداء القوى بس براحة عليهم شويه دول برده غلابه....

    مجنون
    2
    2

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 23/05/2009
    عدد المساهمات : 41
    نقاط : 5570
    العمر : 35
    الموقع : جده

    default رد: الاهلى والاسماعيلي يفوزان ويخوضان مباراه فاصله لحسم لقب دوري مصر

    مُساهمة من طرف مجنون في السبت مايو 23, 2009 6:05 pm

    بسم الله الرحمن الرحيم
    لقد تابعت التعليقات جيدا ..
    لا نحتاج تشجيعا من احد .. يكفينا اننا وصلنا الي المباراه الفاصله بدون امكانيات
    الإسماعيلي يقدم احلي كوره
    واعتقد ان الأهلاويه اكثر من يعرفون ذلك
    الإسماعيلي لا يحتاج تشجيع الزملكاويه ..
    اتمني ان يتمكن الزمالك من ضبط الأمور اكثر .. ولا يشرفنا تشجيع اي زملكاوي او اهلاوي لمجرد انه يريد ان يطيح بخصمه

    اسمعلاوي للأبد

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت ديسمبر 10, 2016 10:20 pm