كاريزما

زائرنا الكريم

يسعدنا ان تكون احد افراد اسرتنا

شاركنا لتصنع عالمك وتمتع معنا بأعلي قدر من الخصوصيه والإحترام المتبادل

وتأكد ان اختيارك لنا هو الإختيار الصحيح


تحياتنا اليك


عيش عالمك .. إصنعه بنفسك

كاريزما .. عيش عالمك .. إصنعه بنفسك .. افلام .. صور .. برامج .. أدب .. شعر .. نثر و خواطر .. أقسام خاصه بالمرأه فقط


    سؤال قصير ومؤثر

    شاطر

    مانو
    4
    4

    الجنس : انثى
    الجزائر
    تاريخ التسجيل : 22/05/2009
    عدد المساهمات : 79
    نقاط : 5693
    العمر : 26
    الموقع : الجزائر

    default سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف مانو في الخميس يونيو 04, 2009 8:32 pm

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    هل تحضر فرح حبيبك او حبيبتك

    لكل شخص قصة حب عاش فيها

    وتعايش معها بكل تفاصيلها
    وأحداثـــــها

    ضحك منها أيااااااااام

    وبكاء منها بعض الأحيان

    وسعد بهاااا

    وحلق في عالم المحبين أيام وليالي

    ورسم خطوط للحظات اللقاء



    ولكن ......!!!



    بعضنا ختم هذه القصه بأجمل النهايات

    وبعضنا انتهى حبه بالفراق
    وبزواج الحبيب ... من شخص آخر

    والأن توقفوا معي وفكروا بكل جديه
    !!!!

    دعتك حبيبتك أو حبيبك إلى حضور زواجها أو زواجه !!..؟؟


    هل سوف تحضر ؟؟


    وبرر موقفك إذا رفضت ؟؟؟

    وأذكر السبب إذا وافقت الحضور ؟؟؟

    shr0uk
    11
    11

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    عدد المساهمات : 250
    نقاط : 5765
    العمر : 23
    الموقع : tanta


    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف shr0uk في الخميس يونيو 04, 2009 11:33 pm

    مش عارفه يا مانو انا طبعا لسه صغيرة على المواضيع دى
    بس كان فى حد قريبى كان عايش قصه حب جميله جدا بس حصلت حوارات كتير كده والبنت اللى كان بيحبها اتخطبت ما اقولكيش كان عامل ازاى يعنى هو مش متقبل الفكرة اصلا ومش عايز يتقبلها وبيكون الافضل انو يبعد لانه لو هيشوفها وهى لبسه فستان الفرح او بتتخطب لحد تانى هو هيتعب اكتر وهيتالم اكتر لانه بكده مش مثلا هيقبل الامر الواقع لا دا كده هيحس بالمه بيزييييييييد

    دا رايي يعنى فمشعارف

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7478
    الموقع : مصر

    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الخميس يونيو 04, 2009 11:40 pm

    صعبه اوي يامانو الحكاية دي مستحيل الواحد يقدر يشوف حد بيحبه وهو مع حد غيره
    دي قمة الالم والعذاب ومتهيالي موقف ميتنسيش
    عموما ربنا مايكتبه على حد
    شكرا ليكي على مجهودك المتميز
    تحياتي

    dr_fayez
    16
    16

    المنصب الإداري : نائب مؤسس كاريزما
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 388
    نقاط : 6033

    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف dr_fayez في الجمعة يونيو 05, 2009 12:30 am

    هحضر طبعا

    مش لغرض غير انى لو كنت يوم حبيتها

    يبقى هى تستاهل ان احب ليها الخير والسعاده

    معايا او مع غيرى

    تحياتى


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7308
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف ayooosh في الجمعة يونيو 05, 2009 11:20 am

    هى تختلف الرد حسب القصه لو هما سابو بعض باحترام ومن غير مشاكل ومش ظالمين بعد اكيد هتحضر او هو هيحضر لان بكده يبقو كانو بيحبو بعض بجد بس برده مش هننكر ان هيكون عذاب للاثنين بس تاكيد للموده والاتفاق بينهم بس يارب يوفق كل اتنين بيحبو بعض بجد وبيطيعو ربنا ومش ناسينو وميفرقش الحبايب يا رب


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    مانو
    4
    4

    الجنس : انثى
    الجزائر
    تاريخ التسجيل : 22/05/2009
    عدد المساهمات : 79
    نقاط : 5693
    العمر : 26
    الموقع : الجزائر

    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف مانو في الجمعة يونيو 05, 2009 7:56 pm

    انا على راي الدكتور وكمان الم الي بيحس بيه الواحد
    كبير قوي انشالله عمركم ماتحسوا بيه وعلى راي المثل
    اسال مجرب ومتسالش دكتور

    سيف الإسلام
    2
    2

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 02/06/2009
    عدد المساهمات : 32
    نقاط : 5532
    العمر : 41
    الموقع : الرياض

    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف سيف الإسلام في الأربعاء يونيو 10, 2009 4:14 pm

    اللوح المسطور يكتب فيه اسمين لرجل وامرأه لا يعلمهم الا الله عز وجل
    لذلك ليس بأيدينا ابدا ان نقرر هل زواجنا سيتم ام لا فهو بمشيئة الله وحده

    اما بالنسبه لحضور الزفاف فأري الا يتم ذلك لمراعاة شعور الطرف الأخر الذي لا يرضي طبعا بتواجد شخص كان علي علاقه سابقه بزوجته او زوجها

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5778
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الأربعاء يونيو 10, 2009 10:50 pm

    هوه الموضوع فعلا صعب وألمه كبير....

    بس فى رأئي انه المواجهه هيه اللى هتني الموضوع للأبد مهما كان المها وهو دا الأفضل من وجهة نظرى

    واتمنى الوفيق من قلبك

    شكرا

    Tiger
    3
    3

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009
    عدد المساهمات : 69
    نقاط : 5608
    العمر : 36
    الموقع : Cairo

    default رد: سؤال قصير ومؤثر

    مُساهمة من طرف Tiger في الخميس يونيو 11, 2009 8:50 pm

    لا صعب اوي الواحد يحضر فرح كان فيه شخص بيحبو زمان
    بس الصراحه انا مجربتش حكاية الحب دي قبل كده عشان اقرر اذا كان ينفع ولا لأ

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت ديسمبر 10, 2016 12:47 pm