كاريزما

زائرنا الكريم

يسعدنا ان تكون احد افراد اسرتنا

شاركنا لتصنع عالمك وتمتع معنا بأعلي قدر من الخصوصيه والإحترام المتبادل

وتأكد ان اختيارك لنا هو الإختيار الصحيح


تحياتنا اليك


عيش عالمك .. إصنعه بنفسك

كاريزما .. عيش عالمك .. إصنعه بنفسك .. افلام .. صور .. برامج .. أدب .. شعر .. نثر و خواطر .. أقسام خاصه بالمرأه فقط


    المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    شاطر

    dr_fayez
    16
    16

    المنصب الإداري : نائب مؤسس كاريزما
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 388
    نقاط : 6029

    default المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف dr_fayez في الأحد مايو 31, 2009 3:31 pm



    اولا نبتدى نعرفكو بشخصيه الروايات القادمه التى نويت ان تكون بشكل اخر

    والشخصيه عباره عن مفتش برتبه معلم قادر على حل اى لغز

    ودا راجع ان اسمه على مسمى

    يعنى زكى ....وهوا زكى جدا لدرج انه يقدر يقرق بين الكوبايه والكانز

    هههه....

    حلمى........وهو بيحل اى لغز فى الحلم

    هول (صاله) بينام فى الصاله ويحلم....

    مز..... لانه واد مز ويعجبك

    وستنشر الحلقات تباعا فى اعداد مسلسله باسم (مغامرات المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز)

    وارجو ان تنال اعجابكو

    د/فايز محمود الصفتى


    عدل سابقا من قبل dr_fayez في الأربعاء يونيو 03, 2009 5:20 pm عدل 3 مرات


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    dr_fayez
    16
    16

    المنصب الإداري : نائب مؤسس كاريزما
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 388
    نقاط : 6029

    default ودى اول مغامره (سر الحظاظه)

    مُساهمة من طرف dr_fayez في الأحد مايو 31, 2009 3:44 pm

    الست( نفيسه) بنت المعلم (مخ نيون )ابو الممثل العالمى (زيزو مخ نيون) وهى قاعده فى الصاله فى امان الله النور اتقطع


    واتسرقت( الحظاظه) بتاعتها

    ولما جه المفتش المعلم( زكى) وسالها
    قالت : والله ياخويا انا كنت قاعده وفجاه النور قطع وملقتش الحظاظه فى ايدى بس لمحت حد كان بجلبيه بيجرى وعنده ديل

    طبعا وبعد دراسه الموقف وجد المفتش المعلم زكى ان اللص لازم يكون واحد من التلاته الجيران فى نفس البيت

    اولا المعلم (مرسى عجلان ) ودا صاحب اكبر زريبه فى الشرق الاحمر المتوسط (جمب عزبه ابو رغيف الجديده)

    وسبب تسميته كدا انه اتربى فى الزريبه فاولف على عجل وطلعله ديل

    التانى الاسطى (عباس ليون الحلو) ودا شغال لاعب اكروبات فى سيرك الست( فاتن الحل)و مدربه الاسود الشهيره واللى كانت دايما بتسيب الاسطى عباس ياكل اكل الاسود اللى هو الحمير النيه فعشان كدا برده طلعله ديل

    التالت الواد( نسنوس قرون ميمون) اللى كانت امه بتتوحم على قرد طبعا نسبه لابوه وهى كانت مطمنه ان الواد هيبقى كويس لان المثل بيقول القرد فى عين امه غزال وطبعا برده طلعله ديل

    المهم المعلم المفتش زكى حلم فى الصاله وعرف من الحرامى

    لوعرفته انت كمان اتصل على الست نفيسه على رقم النت كافيه بتاع المعلم حنطوره ابو قوره (هنعرف حكايته مع الست نفيسه فى حلقه تانيه)

    وقوله انت مين والجايزه (32 حظاظه) تتفرق عالمعازيم فى فرحك بعد عمر طويل ان شاء الله

    والى اللقاء فى الحلقه القادمه
    العدد القادم:سر مصل انفلونزا الحمير


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    meerooo
    57
    57

    المنصب الإداري : نائب الرئيس
    المشرفه العامه لوحدات المرأة
    مشرفة قسم حوارات كاريزما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009
    عدد المساهمات : 1469
    نقاط : 8275
    العمر : 31
    الموقع : مصر



    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف meerooo في الأحد مايو 31, 2009 4:36 pm

    ألوووووو

    معاك ميرووو ، لو سمحت انا ممكن أقول الحل (( بس شكله غلط والحمدد لله ))

    ممكن يكون المعلم مرسي بتاع الزريبة ؟؟

    بس الحقيقة انا إتجوزت خلاص ،، يلا تتعوض في فرح بنتي إن شاء الله ...


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    علياء
    7
    7

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 31/05/2009
    عدد المساهمات : 154
    نقاط : 5986
    العمر : 37
    الموقع : kingdom capital

    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف علياء في الأحد مايو 31, 2009 5:58 pm

    هههههههههههه
    دي بأه النسخه الجديده من المفتش كرومبو

    الحل ياسيدي هوه المعلم عجلان

    سهله جدااااا

    dr_fayez
    16
    16

    المنصب الإداري : نائب مؤسس كاريزما
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 388
    نقاط : 6029

    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف dr_fayez في الأحد مايو 31, 2009 8:07 pm

    ههههههههههههههههه

    انا اتكسفت ان محدش فهم ان كل دا تريقه

    ومفيش حل اصلا

    واللى قرأ يا اما ما قرأش للاخر يا اما فهم غلط

    تحياتى


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    علياء
    7
    7

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 31/05/2009
    عدد المساهمات : 154
    نقاط : 5986
    العمر : 37
    الموقع : kingdom capital

    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف علياء في الأحد مايو 31, 2009 8:34 pm

    dr_fayez كتب:
    ههههههههههههههههه

    انا اتكسفت ان محدش فهم ان كل دا تريقه

    ومفيش حل اصلا

    واللى قرأ يا اما ما قرأش للاخر يا اما فهم غلط

    تحياتى


    طلع مقلب يعني ..
    طيب يا دكتور طلعتني حماره

    dr_fayez
    16
    16

    المنصب الإداري : نائب مؤسس كاريزما
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 388
    نقاط : 6029

    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف dr_fayez في الأحد مايو 31, 2009 9:33 pm

    لا سمح الله


    محدش يقدر يقول عليكى كدا يا اخت علياء

    وانا لا اقصد الاساءه الى احد تماما

    واسف لو كنت غلطت

    تحياتى لكم جميعا


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    dr_fayez
    16
    16

    المنصب الإداري : نائب مؤسس كاريزما
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 388
    نقاط : 6029

    default العدد التانى (سر انفلونزا الحمير)

    مُساهمة من طرف dr_fayez في الثلاثاء يونيو 02, 2009 12:44 am


    المعلم سوسته الترزى الشهير ابن المعلم القماش ملك الحرير اللى كان بيطلع فى الافلام يقول حرير على حرير خد متر والباقى جرجير
    اتسرق منه مصل انفلونزا الحمير اللى كان شاريه ب 100000 دبور من العالم ابو المفهوميه قاهر الحمير وامراضها
    واللى سرق المعلم مش هيخرج من ال 3 اصحابه دول
    1-المعلم جحشون السادس عشرملك البرادع اللى كان بيعمل صفقه مع القماش ابو المعلم سوسته عشان يجهزو 3000 بردعه اصليه من عزبه الحمير
    2- الاستاذ حامر حامد اللى اسمه اتكتب غلط فى شهاده الميلاد بس ومن كتر التريقه واكل الفول طلعله ودان شبه ودان الحمير
    3-التمرجى الاحمر زكى الاحمر اللى ابوه سماه احمر عشان كان ازكى اخواته وفعلا مكانش فى احمر منه
    بس المعلم المفتش زكى حلم كالعاده فى الصاله وعرف الحل
    لو انت كمان عرفت الحل او معرفتوش
    اتجه ناحيه عزبه الحمير ودور على اغلى بردعه
    ودى هتبقى هديتك ومتخافش هتلاقى الحمير فى البلد كتير
    العدد القادم: سر الصوباع




    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    bahzan
    1
    1

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 9
    نقاط : 5527
    العمر : 34
    الموقع : USA

    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف bahzan في الثلاثاء يونيو 02, 2009 5:19 pm

    First i wanna say this story so funny specially the expressions
    Really funny stories and we are waiting more ,
    Second We the stories be more longer to get enough laugh

    We are waiting you stories
    Bahzan

    dr_fayez
    16
    16

    المنصب الإداري : نائب مؤسس كاريزما
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 388
    نقاط : 6029

    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف dr_fayez في الأربعاء يونيو 03, 2009 2:08 am

    ان شاء الله كل يوم عدد جديد

    وربنا يسهل بس اهم حاجه تعجبكو

    تحياتى


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    meerooo
    57
    57

    المنصب الإداري : نائب الرئيس
    المشرفه العامه لوحدات المرأة
    مشرفة قسم حوارات كاريزما
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 20/05/2009
    عدد المساهمات : 1469
    نقاط : 8275
    العمر : 31
    الموقع : مصر



    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف meerooo في الأربعاء يونيو 03, 2009 8:38 am



    الفوازير دي جميلة دمها خفيف

    بس يا ريت يا دكتور تسهلها شوية

    إحنا علي قد حالنا ....

    Very Happy :lol: :lol: Very Happy


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7474
    الموقع : مصر

    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الخميس يونيو 04, 2009 4:11 pm

    اه والله عندكو حق شكلها زي مايكون فزورة
    هههههههههههههه
    بس حلوة وعليها شويه مصطلحات جامده
    شكرا ليك يادكتور

    MARYOOMA
    20
    20

    المنصب الإداري : مشرفة وحدة الصور
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009
    عدد المساهمات : 489
    نقاط : 6067
    العمر : 20
    الموقع : carizma.own0.com


    default رد: المفتش المعلم زكى حلمى هول ابو الفتوح مز( تم اضافه حلقه جديده)

    مُساهمة من طرف MARYOOMA في الجمعة يونيو 05, 2009 2:09 pm

    هى فعلا صعبه شويتين
    واانا مخى على ادى الكبار معرفوش يحلوها
    انا هحلها
    سهلهالنا شويه
    شكرا على الفوازير الحلوه دى
    تحياتى

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 08, 2016 11:58 pm