كاريزما

زائرنا الكريم

يسعدنا ان تكون احد افراد اسرتنا

شاركنا لتصنع عالمك وتمتع معنا بأعلي قدر من الخصوصيه والإحترام المتبادل

وتأكد ان اختيارك لنا هو الإختيار الصحيح


تحياتنا اليك


عيش عالمك .. إصنعه بنفسك

كاريزما .. عيش عالمك .. إصنعه بنفسك .. افلام .. صور .. برامج .. أدب .. شعر .. نثر و خواطر .. أقسام خاصه بالمرأه فقط


    لعبة الصراحة

    شاطر

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في الجمعة مارس 19, 2010 12:32 am

    ربنا يخليكى يا ايوش
    والله انتو اللى ناس محترمين كلكم بلا استثناء
    تقبلو تحياتى cheers

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في الجمعة مارس 19, 2010 12:34 am

    ايوة صحيح يا ريت اللى حيسأل بسرعة شويه لان عندنا اسئلة فى حته تانيه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7470
    الموقع : مصر

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الجمعة مارس 19, 2010 12:44 am

    يلا ياجماعه بسرعه احسن حد غيرنا يشغل الاستاذ كاظم باسئلته

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في الجمعة مارس 19, 2010 1:02 am

    ايوة يلا بسرعة لان المنتدى حيدور ويمشى
    هههههههههههههههههههه

    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7037
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف صفاء في الجمعة مارس 19, 2010 4:01 am

    طيب يالله كدا كام سؤال على الماشي
    1- لو حسيت انك غلطت في حق حد ممكن تعمل ايه
    2-لو هتقدم اعتذار ،، هتقدمه لمين ؟؟
    3-آخر مرة بكيت فيها كانت امتى وليه ؟؟
    4- مين مثلك الأعلى في الحياة ؟؟
    5-كلمة منك لكل عضو في المنتدى على حدى ماشي[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    6- عايز تطلب من ربنا ايه ،، علشان كلنا في المنتدى ندعيلك بيه
    كفاية كدا
    تحياتي

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في الجمعة مارس 19, 2010 12:34 pm

    - لو حسيت انك غلطت في حق حد ممكن تعمل ايه
    اعتذر طبعا بدون اى تردد غير انى بقى اعد الوم فى نفسى بس الحمد لله انى مش بنغلط فى حد الا لو غلط فيا واكتر من مره
    2-لو هتقدم اعتذار ،، هتقدمه لمين ؟؟
    صديق ليا كان تعبان ومسالتش عليه ولا زرته وزعلان منى وانا مش عارف اكلمه ازاى
    3-آخر مرة بكيت فيها كانت امتى وليه ؟؟
    كانت حاله وفاة عندى وانا كنت هنا فى السعودية
    4- مين مثلك الأعلى في الحياة ؟؟
    الرسول طبعا عليه الصلاة والسلام لكن طبعا انى مقصر جدا
    5-كلمة منك لكل عضو في المنتدى على حدى ماشي
    طبعا المنتدى كله ناس محترمين والمجموعه كلها وانا حريص على انى اتواجد معاكم
    6- عايز تطلب من ربنا ايه ،، علشان كلنا في المنتدى ندعيلك بيه
    ادعو لكل المسلمين بالشفاء من كل الامراض

    يا رب اكون جاوبت
    الواحد مكنش عارف ان الكتوراه صعبه كدا
    هههههههههههههههههههههههههههههه

    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7037
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف صفاء في الجمعة مارس 19, 2010 1:52 pm

    على كدا الدكتوراه صعبة
    بالعكس دي اسئلة زي شكة الدبوس
    مش تخاف حتى لو مش جاوبت على باقي الاسئلة
    هتاخد الدكتوراه بدرجة امتياز
    على العموم اجابة وافية
    باقي مشروع التخرج
    هههههههههههههههههههههه

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في الجمعة مارس 19, 2010 2:21 pm

    هههههههههههههههههههههه
    دى شكلها دكتوراه جملى يا صفاء
    ههههههههههههههههههههه

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5770
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مارس 19, 2010 6:04 pm

    كاظم المصري كتب:معلش يا عمور انت عارف بقى الزهيمر بيشتغل
    انت عارف انا عندى مدير حسابات فى الشغل مطلع عينى
    بيخلينى افكر فيه كتير
    لدرجة انى قربت احبه هههههههههههههههههههههه
    وبفكر ارتبط بيه ههههههههههههههههههههههه
    بس انت عارف يا عمرو لو يبعد عنى انا ممكن اموت نفسى
    انا بحبه اوى
    فكرت اتقدم اطلب ايده سمعت ان فيه حد متكلم عليه
    يعنى طلع مرتبط يا عمرو
    وبعدين انا سنى بعد الثلاثين
    وفيه مثل بيقول بعد التلاتين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هههههههههههههههههههههههههههه
    شكرا يا عمور على زوقك
    سورى يا جماعة على المداخلة أنا عارف انى مقصر ومش بشترك معاكوا بقالى كتير بس الله أعلم انه غصب عنى  بسبب ضغط الحياة وظروف الشغل بس دا ما يمنعش انى ادخل اعرف أخباركوا من وقت للتانى من غير فرصة للتعليق .........بس حبيت أرد على الأخ العزيز كاظم اللى بيشهر بيا فى المنتدى وبقولوا المعلم بيسلم عليك وبيقولك متنزل الشغل تانى  بكرة
    وحشنى جدا المنتدى

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في الجمعة مارس 19, 2010 6:28 pm

    يا مليون هلا والله نورت المنتدى
    يعنى اعتبر نفسى فى اجازة ولا ايه انتى عارفنى انا بتلكك

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7470
    الموقع : مصر

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الجمعة مارس 19, 2010 6:35 pm

    اهلا بروفيسور نورت المنتدى من جديد
    ياريت نشوفك كدا من وقت للتاني
    ربنا يعينكم جميع
    ا

    البروفيسور
    10
    10

    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    عدد المساهمات : 229
    نقاط : 5770
    العمر : 35
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف البروفيسور في الجمعة مارس 19, 2010 7:01 pm

    ربنا يخليكى ...انشاء اللهواضح ان مفيش حد بيسيب حد فى حاله ( مش كده يا كاظم )شكرا يا m_fayezوربنا يشفيلنا فايز ويقومه بالسلامه

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7470
    الموقع : مصر

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الجمعة مارس 19, 2010 7:06 pm

    امين يارب
    ميرسي ليك


    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7037
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف صفاء في الجمعة مارس 19, 2010 7:20 pm

    عودا حميدا بروفيسور
    وربنا ما يحرم المنتدى منكم يارب

    gana
    6
    6

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/12/2009
    عدد المساهمات : 135
    نقاط : 5236
    العمر : 29
    الموقع : -

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف gana في السبت مارس 20, 2010 1:05 am

    مش محضرة أسئلة بس اللي هيجي في بالي هسألة
    1- حضرتك من فين
    2- سؤال سأله الاستاذ عمرو وحضرتك مش جاوبت عليه ... حضرتك مرتبط ،، خاطب ،، متزوج،، تعولا ولا لا تعول ههههههههههههههه
    3- ليه فكرت تسافر السعودية بالذات ؟؟
    4-ناوي تستقر في السعودية ولا ممكن يجي يوم وترجع مصر وتستقر فيها
    معلش غلاسة صح ههههههههههههههههههههههه
    جاوب بئة لغاية ما احضرلك كام سؤال
    يالله علشان صافي تديلك الدكتوراه

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في السبت مارس 20, 2010 9:15 pm

    ههههههههههههههههه
    الظاهر يا صفاء ان فيه كدا اتنين سيتم الحكم عليهم بالاعدام
    ههههههههههههههههههههههههه
    حاضر يا دكتورة جنا انى حنجاوب بس قبل ما اجاوب السؤال اللى ساله عمرو حبيب البى انى جاوبت عليه مش سر اوى يعنى تسلم ايديكى على الاسئله

    - حضرتك من فين
    انا من اسكندرية من محرم بك . حد عايز عنوانى هههههههههههههههههه
    2- سؤال سأله الاستاذ عمرو وحضرتك مش جاوبت عليه ... حضرتك مرتبط ،، خاطب ،، متزوج،، تعولا ولا لا تعول ههههههههههههههه
    متزوج و اعول
    3- ليه فكرت تسافر السعودية بالذات ؟؟
    مش عارف انا كان عندى استعداد اسافر اى دولة فى العالم
    4-ناوي تستقر في السعودية ولا ممكن يجي يوم وترجع مصر وتستقر فيها
    معلش غلاسة صح ههههههههههههههههههههههه
    والله مش حخبى انا مش مستقر نفسيا اصلا لسه معرفش الايام مخبية ايه
    علشان كدا استقرارى فى السعودية من عدمه دى حاجه فى علم الغيب
    ولكن انا لما جيت كانت نيتى الاستقرار الكلى لكن طبعا ظروف الحياه بتحكم علينا زى ما بقول المثل ( تاتى الرياح بما لا تشتهى السفن )
    جاوب بئة لغاية ما احضرلك كام سؤال
    يالله علشان صافي تديلك الدكتوراه

    اظن كدا انا جاوبت والله على ما اقول شهيد
    شكرا على الاسئلة

    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7037
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف صفاء في السبت مارس 20, 2010 9:15 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    هوة انتي لسة عنك اسئلة تانية
    يالله جاوب يا أستاذ كاظم
    وهتاخد الدكتوراه علطول قبل ما تيجي جنا
    علشان اغيظها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7037
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف صفاء في السبت مارس 20, 2010 9:19 pm

    ههههههههههههههههههههههههههه
    هاخد إعدام
    وأهون عليك يا سيادة القاضي دا احنا هنبقى ولاد بلد واحدة هههههههههههههههههه

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في السبت مارس 20, 2010 9:24 pm

    لا مش انتى طبعا يا صفاء
    انتى دلوأتى بنت جهتى
    انا قصدى جنا وايوش
    ايوش من يوم قلنا محاكمه اختفت
    ههههههههههههههههههههههههههه

    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7037
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف صفاء في السبت مارس 20, 2010 9:29 pm

    ههههههههههههههههههههههههه
    شكرا لك يا سيادة القاضي
    كدا جنا هترفع عليك قضية تحيز

    كاظم المصري
    17
    17

    المنصب الإداري : مشرف النادي الترفيهي
    الجنس : ذكر
    مصر
    تاريخ التسجيل : 06/08/2009
    عدد المساهمات : 422
    نقاط : 5851
    العمر : 37
    الموقع : الرياض

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف كاظم المصري في السبت مارس 20, 2010 10:28 pm

    ههههههههههههههههههههه
    التحيز يكون قانونيا اذا كان الواحد بيتحيز لبنت جهته
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    حندخل بقى فى دول عدم الانحياز

    صفاء
    40
    40

    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 30/08/2009
    عدد المساهمات : 996
    نقاط : 7037
    العمر : 36
    الموقع : دنيا الخيال

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف صفاء في الإثنين مارس 29, 2010 11:46 pm

    طبعا شكرا كل الشكر للأستاذ كاظم على الاجابات الوافية الجميلة دي
    يالا بئة يا موني اختاري عضو جديد من أعضاء المنتدى الأفاضل لكرسي الاعتراف

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7470
    الموقع : مصر

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الثلاثاء مارس 30, 2010 5:20 pm

    تحبوا نختار مييييييييين؟؟؟

    ayooosh
    55
    55

    المنصب الإداري : المشرفه العامه للوحدات الأدبية
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 26/05/2009
    عدد المساهمات : 1359
    نقاط : 7300
    العمر : 26
    الموقع : مصر

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف ayooosh في الثلاثاء مارس 30, 2010 5:30 pm

    انا بقترح الاخ بدون اسم عشان نعرف اسمه
    هههههههههههههههههههههه


    --------------------------------------------------------------------- التوقيع ---------------------------------------------------------------------

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    M_Fayez
    53
    53

    المنصب الإداري : مشرف عام للمنتدي
    الجنس : انثى
    مصر
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009
    عدد المساهمات : 1323
    نقاط : 7470
    الموقع : مصر

    حصري رد: لعبة الصراحة

    مُساهمة من طرف M_Fayez في الأربعاء مارس 31, 2010 2:04 am

    اين باقي الاراء؟؟ شكلي هاخد براي ايوش بس هو يقول رايه ايه الاول

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء ديسمبر 06, 2016 10:12 am